Ξανά στον αέρα το Alter ! Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες...
Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις ,λοιπόν, οι
Με άλλα λόγια; Μία νέα πρόταση έκανε η διοίκηση του καναλιού στους εργαζομένους του Alter, για να επιτευχθεί η λήξη της επίσχεσης εργασίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, προτάθηκε η καταβολή των δεδουλευμένων της τάξης των 920.000 ευρώ προς τους τεχνικούς και των 850.000 ευρώ προς δημοσιογράφους και διοικητικούς.
Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι θα καταβληθούν 2.600 ευρώ σε κάθε τεχνικό και 2.300 σε κάθε δημοσιογράφο και διοικητικό. Ετσι, μετά την γενική τους συνέλευση οι δημοσιογράφοι είπαν για δεύτερη φορά το "ναι", ενώ "ναι" αποφάσισαν να πουν και οι τεχνικοί του καναλιού, οι οποίοι μέχρι τώρα επέμεναν στο... "όλα ή τίποτα" !
Η πρόταση αναφέρει ότι στις 15/6 θα καταβληθεί το 50% του μισθού του Μαΐου και στο τέλος Ιουνίου το υπόλοιπο 50%...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου