Αντιγόνη Ψυχράμη "Δεν θα έρθει κανείς με μονόπετρο!"
Καμία. Κάθε τραγούδι είναι διαφορετικό από το άλλο κι αυτό είναι πολύ θετικό. Τώρα, αν με ρωτάς ποιο θα ψήφιζα αν δεν συμμετείχα εγώ, θα σου πω ότι θα επέλεγα αυτό που θα μου έκανε μεγαλύτερη αίσθηση, μετά την παρουσίαση όλων των τραγουδιών στον ελληνικό τελικό.
Αυτό που με συμβουλεύουν αυτοί που με αγαπούν είναι να μην αγχώνομαι, γιατί ξέρουν ότι είμαι τόσο τελειομανής, που δεν απολαμβάνω τη διαδικασία. Κοιτάζω μόνο το αποτέλεσμα.
Πώς θα αντιδρούσες αν αύριο μεθαύριο ερχόταν ο αγαπημένος σου με ένα μονόπετρο και σου έκανε πρόταση γάμου;
Δεν θα έρθει κανείς με μονόπετρο, μην ανησυχείς! Είμαι μόλις 24, οπότε δεν σκέφτομαι ούτε γάμους ούτε παιδιά. Κάτσε να φτάσουμε στα 30 και βλέπουμε. Προς το παρόν, θέλω να ζω κάθε στιγμή, να είμαι ερωτευμένη και να είμαι πάντα γεμάτη ενέργεια και ζωντάνια. Όπως τώρα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου