Το "Με το δεξί" πάει ...Παρασκευή!-Αλλάζει και μέρα και ώρα ...
Aλλάζει και μέρα και ώρα προβολής η εκπομπή του Σπύρου Σούλη! Έτσι, ο Σπύρος και το "Με το δεξί", μετά από απόφαση των ιθυνόντων του Ant1, πάνε …Παρασκευή!Από την Παρασκευή, λοιπόν, 11 Μαρτίου και ώρα
22:00 το βράδυ, ο Σπύρος Σούλης έρχεται ..."Με το δεξί"! Μάλιστα, με αφορμή αυτή την "μετακόμιση"...... το κανάλι είπε να κάνει και τον τηλε -απολογισμό του για πέρσι, αλλά και για φέτος.
Ο απολογισμός λοιπόν των δύο σεζόν της εκπομπής με αριθμούς, έχει ως εξής...
27 οικογένειες (81 άτομα συνολικά) απέκτησαν από ένα ολοκαίνουργιο σπίτι
124 άτομα δούλεψαν για να ‘μεταμορφωθεί’ το κάθε σπίτι καλύπτοντας 2330 τ.μ. εσωτερικών χώρων και 821 τ.μ. εξωτερικών χώρων.
Έφτιαξαν από την αρχή:
58 κρεβατοκάμαρες, 38 παιδικά δωμάτια (που περιείχαν 47 παιδικά κρεβάτια), 36 μπάνια, 27 κουζίνες, 27 σαλόνια - τραπεζαρίες
Γέμισαν τα σπίτια με:
1622 έπιπλα, 810 διακοσμητικά, 689 γλάστρες
Χρησιμοποίησαν:
1110 φύλλα γυψοσανίδα
25 τόνους σοβά
324 μέτρα σωλήνα
1980 τ.μ. ξύλινα δάπεδα
972 τ.μ. πλακάκια μπάνιου
7560 λίτρα χρώμα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου