Γιατί φωνάζουν Καραϊσκάκη την Κατερίνα Καραβάτου...;

1:48:00 μ.μ. Unknown 0 Comments


Ή μάλλον καλύτερα την φώναζαν.. γιατί δεν ξύριζε το
μουστάκι της, βέβαια κι εκείνη δεν θυμάται ακριβώς αν την φώναζαν Καραϊσκάκη, ή Βεληγκέκα, αλλά πάντως όποιο κι αν είναι το προσωνύμιο σίγουρα δεν είναι ιδιαίτερα κολακευτικό για μία γυναίκα..!