Όσκαρ 2011 Οι σημαντικότερες στιγμές της βραδιάς

3:23:00 μ.μ. Unknown 0 Comments

Μόνο οι ταινίες που κέρδισαν το χρυσό αγαλματίδιο ήταν τελικά αναμενόμενες κατά τη χθεσινοβραδινή 83η τελετή απονομής των Όσκαρ. Στο περίφημο Kodak Theatre του Λος Άντζελες ακούστηκαν οι λιγότερο «κλισέ» ευχαριστίες και έγιναν οι πιο
πρωτότυπες ανακοινώσεις από κάθε άλλη φορά.


Στη διάρκεια των τριών ωρών και έντεκα λεπτών που διήρκησε η Τελετή Απονομής, την παράσταση έκλεψαν οι παρουσιαστές Αν Χάθαγουεϊ καιΤζέιμς Φράνκο, που πέρασαν με επιτυχία τις "εξετάσεις", αποδεικνύοντας ότι, εκτός των άλλων, έχουν και πολλή χημεία μεταξύ τους. Ανοίγοντας τη βραδιά με σκετς εμπνευσμένα από τις πιο γνωστές ταινίες της χρονιάς, εμφανίστηκαν φορώντας ρούχα μπαλέτου (Μάυρος Κύκνος), ιππεύοντας άλογο (True Grit) και κάνοντας πυγμαχία (The Fighter).


Με χαλαρότητα και έξυπνο χιούμορ χαιρέτισαν και οι δύο τους δικούς τους που βρίσκονταν στην αίθουσα, ενώ ο Τζέιμς Φράνκο χαιρετώντας τη γιαγιά του δε μπόρεσε να αποφύγει το λάθος και χαιρέτισε και τονΜαρκ Γουόλμπεργκ που καθόταν εκεί κοντά, ως Μάρκι Μάρκ.


Από τα σημαντικότερα highlights της βραδιάς ήταν η drag εμφάνιση του πρωταγωνιστή των «127 Ωρών» με ξανθιά περούκα και στενή ροζ τουαλέτα, αλά Μέριλιν Μονρό. Μάλιστα δε δίστασε να «αποκαλύψει» από σκηνής ότι με τη συγκεκριμένη αμφίεση «το μόνο περίεργο πράγμα είναι ότι έλαβα γραπτό μήνυμα στο κινητό από τον Τσάρλι Σιν»!


Την τιμητική της είχε όμως και η πανέμορφη Αν Χάθαγουεϊ που δέχτηκε κομπλιμέντα θαυμασμού από έναν βετεράνο του κινηματογράφου, τον 94χρονο Κερκ Ντάγκλας ο οποίος ανέβηκε στη σκηνή για να παραδώσει το Όσκαρ Β’ Γυναικείου ρόλου, αντικρίζοντας όμως την παρουσιάστρια αναρωτήθηκε: «Μα πού κρυβόσουν εσύ όταν εγώ γύριζα ταινίες;»

Εκτός από αυτόν που παρέδωσε το Όσκαρ Β’ Γυναικείου ρόλου ωστόσο, «λαλίστατη» ήταν και η ηθοποιός που το παρέλαβε, η Μελίσσα Λίο που κέρδισε το αγαλματίδιο για την ερμηνεία της στην ταινία «The Fighter». Παρέλαβε το βραβείο αλλά αντί να ευχαριστήσει την οικογένεια, τους συνεργάτες της, το Θεό, όπως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις, απλά δήλωσε: «Έχω μείνει άφωνη. Πριν δύο χρόνια που έβλεπα την Κέιτ Γουίνσλετ να παραλαμβάνει το βραβείο φαινόταν τόσο γ… εύκολο».

Όπως ήταν αναμενόμενο, δε θα μπορούσε η δήλωσή της να μείνει ασχολίαστη από τους παρευρισκομένους. Όταν ήρθε η σειρά του συμπρωταγωνιστή της Μελίσσα Λίο να παραλάβει το Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου για το «The Fighter», σχολίασε: «Γαμώτο μου! Ένα ολόκληρο δωμάτιο με ταλαντούχους ανθρώπους. Τι δουλειά έχω εγώ εδώ; Όχι, δε θα επαναλάβω κι εγώ τη λέξη που είπε η Μελίσσα. Την έχω πει χιλιάδες φορές στο παρελθόν!».

Τα φωτογραφικά φλας αλλά και τα βλέμματα των παρευρισκομένων όπως ήταν αναμενόμενο μονοπώλησε ακόμη μια φορά η Νάταλι Πόρτμαν η οποία απέσπασε το Όσκαρ Α' Γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στο "Μαύρο Κύκνο", και το πανηγύρισε δίνοντας ένα ζεστό φιλί στο σύζυγό της και χορογράφο της ταινίας Μπενζαμέν Μιλπιέ.

Τέσσερις από τους πρωταγωνιστές της βραδιάς, ο Κρίστιαν Μπέιλ (Β' ανδρικός ρόλος), η Νάταλι Πόρτμαν (Α' γυναικείος ρόλος), η Μαρίσα Λίο (Β' γυναικείος ρόλος) και ο Κόλιν Φερθ (Α' ανδρικός ρόλος), αμέσως μετά την τελετή.

Από τις πιο σημαντικές στιγμές της βραδιάς ήταν η ζωντανή εμφάνιση της Σελίν Ντιόν η οποία καταχειροκροτήθηκε. Με μουσική έκλεισε όμως και η μαραθώνια διοργάνωση, όχι από κάποιον καταξιωμένο μουσικό, αλλά από τη χορωδία ενός δημοτικού Σχολείου του Στάτεν Άιλατ της Νέας Υόρκης. Μαζί τους τραγούδησαν με το έπαθλο ανά χείρας και οι περισσότεροι από τους νικητές της βραδιάς.